donderdag 30 november 2023

Nog 1 dag ...

Dit jaar is het de 10e keer dat ik een Adventskalender organiseer.

Terwijl we de afgelopen dagen afgeteld hebben tot aan 1 december, hebben we aan de hand van de foto's van de verschillende kijkkamertjes nog even terug gekeken naar de 8 eerder gemaakte Adventskalenders. 

Deze Adventskalender hebben we vorig jaar uitgewerkt. Gemaakt met een knipoog naar de klimaatverandering ging de Kerstman na Kerstavond op vakantie naar de Noordelijke ijszee om een paar dagen in zijn vakantiehuisje tot rust te komen en te vissen. 

Het tafereeltje bouwde ik in een witte lantaarn. Bijna alle deelnemers die het tafereeltje mee gebouwd hadden en een foto instuurde, hadden zelf ook een lantaarn geregeld. Ik vind het leuk om te zien dat de deelnemers het sfeertje wat ik bouw toch ook op hun eigen manier proberen over te nemen. Met mooie resultaten natuurlijk. 

En natuurlijk ben ik heel erg benieuwd hoe de deelnemers 
aan de Adventskalender 2023 het project gaan beleven. 

Ik blijf het volgen. 

Heel veel succes allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten