zaterdag 4 januari 2020

Puntenverdeling


Thea's Adventskalender 2019



Vandaag is het dan zover. 

Dit weekend mogen er punten gegeven worden bij de foto's 
van de 7 deelnemers die graag hun werkstuk bejureerd willen zien worden.

Net als voorgaande jaren zal ik een geanonimiseerde foto plaatsen op mijn blog, met een link naar mijn FB pagina. Inzenders (deelnemers) en overige lezers van mijn blog en FB pagina mogen dan punten geven. Voor de 3 deelnemers die de meeste punten krijgen heb ik een prijsje liggen! 

Om een geanominiseerde foto te kunnen maken moesten de deelnemers 2 foto's insturen, 1 foto van de binnenkamer en 1 foto van de buitenkamer. Op deze manier kon ik een "standaard" collage maken, zodat alle gepresenteerde foto's er een beetje hetzelfde uit gaan zien! 

Graag wil ik de lezers van mijn blog en FB pagina uitnodigen om de komende 2 dagen, vandaag 4 januari & morgen 5 januari de foto's te voorzien van hun puntenverdeling.

Je mag 5 inzendingen uitzoeken die voor jou het meest in het oog springen. 

De mooiste geef je 5 punten, dan 4, dan 3, 2 en 1 punt. 
Twee foto's geeft je dus geen stemmen. 
Als de 5 foto's punten gegeven hebt ben je klaar. 

Stemmen kan eenmalig. Dit kan via mijn blog of FBpagina, maar je mag de puntentelling ook aan mij doorgeven per mail. 

De drie deelnemers die zondag 5 januari om 18.00 uur in deze puntentelling de meeste punten hebben ontvangen krijgen een prijs!

Hier komen de foto's:

Foto 1 - Bieke Boevé - 32 punten

Foto 2 - Hetty v. Strien - 50 punten (3e prijs)

Foto 3 - Tessa Gruppelaar - 36 punten

Foto 4 - Agnes Driesen - 68 punten (1e prijs)

Foto 5 - Tineke Zandvliet - 49 punten

Foto 6 - Jolinda Koek - 25 punten

Foto 7 - Hermie Postma - 55 punten (2e prijs)

Groetjes,

©Thea

14 opmerkingen:

  1. foto 1 1 punt
    foto 4 5 punten
    foto5 4 punten
    foto 6 3 puntn
    foto7 2 punten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. foto 7 - 5 punten
    foto 1 - 4 punten
    foto 3 - 3 punten
    foto6 - 2 punten
    foto 2 - 1 punt
    Groetjes Mincka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Mincka
    Leuk dat je mee jureert!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Saskia Van Eijzeren4 januari 2020 om 16:08

    Wat zijn ze allemaal prachtig. Ik heb de mijne nog niet klaar. Deed dit jaar voor het eerst mee.
    Foto 1 1 punt
    foto 4 5 punten
    foto5 4 punten
    foto 6 3 puntn
    foto7 2 punten
    Bedankt voor de geweldige workshops.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Saskia, bedankt voor je punten!
    Je zult zien, dit project maak je later nog even af
    Maar je zult gelijk volgend jaar ook vast weer mee willen doen... haha!
    Erg leuk Saskia! Laat nog even een foto zien als het af is!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klara Reemers-leeuwis4 januari 2020 om 18:24

    Bijzonder leuk gemaakt door iedereen,met hier en daar een beetje van hunzelf en een beetje project.geweldig
    Foto 4- 5 punten
    Foto 5- 4 punten
    Foto 3- 3 punten
    Foto 1- 2 punten
    Foto 6- 1 punt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. foto 7- 5 punten
    foto 3-4 punten
    foto3-3 punten
    foto 2-2 punten
    foto1-1 punt. ze zijn allemaal heel leuk voor mij krijgen ze een 8 voor het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Foto 4-5 punten
    Foto 1-4 punten
    Foto 6-3 punten
    Foto 5-2 punten
    Foto 2-1 punt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea,hier mijn punten:
    Foto 8 :5
    Foto2:3
    Foto3:4
    Foto5:2
    Foto6:1
    Petje af voor diegene die het allemaal nu hebben kunnen maken,
    bij mij legt alles nog in de doos.Maar je weet,komt op den duur heus goed! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea,

    Mijn punten zijn als volgt:

    Foto 8 krijgt 5 punten
    Foto 4 krijgt 4 punten
    Foto 6 krijgt 3 punten
    Foto 5 krijgt 2 punten
    Foto 7 krijgt 1 punt

    Het is weer een mooie Adventskalender geworden!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Foto 7-5 punten
    Foto 2-4 punten
    Foto 1-3 punten
    Foto 3-2 punten
    Foto 4-1 punt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het moeilijk om punten te geven; ze zijn allemaal heel mooi!

    foto 1: 1 punt
    foto 3: 3 punten
    foto 4: 4 punten
    foto 5: 5 punten
    foto 7: 2 punten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gisteravond en vanmorgen heb ik heel netjes volgens doktersvoorschrift op de bank gezeten met het beentje omhoog, en zie.... wat een punten zijn er bij gekomen. Ik ga ze gauw verwerken! Dames allemaal heel erg bedankt voor deze punten.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen