dinsdag 7 november 2023

Beurs Rijswijk (2)

 Afgelopen weekend mochten Rob en ik weer deelnemen aan de beurs in Rijswijk.

In 2013 was de Poppen, Poppenhuizen en Miniaturenbeurs in Rijswijk onze eerste grote beurs, dus inmiddels staan we er al 10 jaar en elk jaar 2x, met een kleine onderbreking tijdens Corona tijd. 

Omdat de voorjaarseditie van dit jaar - welke gehouden werd op Moederdag 14 mei - niet zo heel druk bezocht werd, hebben we tegen Jolinda gezegd dat ze niet hoefde te komen helpen. Dit nam ze maar al te graag aan, want een weekendje thuis rommelen is ook lekker.  Helemaal omdat ze om het weekend ook werkt.

Maar toch is het vreemd om de beurs in Rijswijk zonder Jolinda te draaien. We hebben allemaal een vaste routine en je went hier dus heel snel aan. Ook de avondjes met de benen op de bank en een flesje port erbij heb ik dit keer wel gemist. Maar het gemis van Jolinda werd gelukkig maar al te goed gemaakt door het bijzondere drukke bezoek aan onze kraam (vooral op de zaterdag).

We kijken terug op een mooi weekend, waarbij weer veel spulletjes verkocht werden. 

Ik heb vandaag alles opgeruimd en de showroom weer ingericht voor evt. bezoekers aan huis. 
Hierna waren de bestellingen van de webwinkel aan de beurt. 
Later deze week ga ik beginnen met de voorraad bij te werken.

De volgende beurs waar we aan deelnemen is op 28 januari 2024 in de Expo Hal in Houten.




1 opmerking:

  1. Ik vond het zelf ook heel raar hoor, was bijna in staat om toch te gaan. Maar een weekendje thuis rommelen was toch ook wel erg prettig.....

    BeantwoordenVerwijderen