donderdag 23 november 2023

Nog 8 dagen ...

Dit jaar is het de 10e keer dat ik een Adventskalender organiseer.

Terwijl we de komende dagen aftellen naar 1 december, kijken we nog even terug naar de 9 eerder gemaakte Adventskalenders. Vandaag zetten we de Adventskalender van 2015 even in het zonnetje.

Ook in dat jaar was het een online project, waarbij de beschijvingen online werden uitgeschreven. Deze werden tot ver over de grenzen bekeken.

Er waren ook enkele deelnemers, maar niet iedereen was bekend voor mij. Aan het eind van het project moest ik dus afwachten wie er een foto zou in sturen voor de wedstrijd.

De wedstrijd die aan Thea's Adventskalender gekoppeld zit, is voornamelijk bedoeld om deelnemers te stimuleren om hun project binnen een vooraf gesteld termijn ook af te bouwen. Een stimulans om het af te maken. Het gaat niet om de prijs, want die houd ik klein. De punten worden vooral gegeven aan de lezers van mijn blog en  FB pagina, en gaat vooral om de eer te behalen dat je het mooiste tafereeltje in de ogen van mede-miniaturisten gemaakt hebt. 

In 2015 stuurden uiteindelijk 6 inzenders een foto in. Dit waren Kitty, Tineke, Arlette, Esther, Jolinda en Daphne. Net als de Adventskalender van dit jaar, werd het tafereeltje uit 2015 ook onder een stolp gebouwd. 

1 opmerking:

  1. Deze heeft bij ons vanaf 2016 op tafel gestaan; dit jaar komt er een ander tafereel te staan....

    BeantwoordenVerwijderen