dinsdag 28 november 2023

Nog 3 dagen ...

Mijn 7e Adventskalender maakte in 2020. Deze was voor mij echt weer een uitdaging, om na een zeer geslaagd Zomerproject (De Kaasboerderij) weer met een nieuw idee te komen. 

Mijn radertjes in mijn hersenen hebben lang gewerkt voor ik uiteindelijk uitkwam op het idee om de Werkkamer van de Kerstman te maken, waar Noëlle, de Kerst Elf alvast de Kerstboom voor Claus versierde.

Ook deze Adventskalender sloeg weer aan; 26 deelnemers begonnen aan het project, waarbij eerst de meubels in 'industrial look' gemaakt werden en hierna de Kerstboom in elkaar gezet werd. 

Natuurlijk zocht ik net als in andere jaren ook een samenwerking met mede-standhouders. In deze kalender maakten we gebruik van het DIY pakketje Kerstboom maken van Silly Sisters en mochten de verschillende ornamentjes van de Kerstlampjes van Bindels Ornaments ook niet ontbreken.  

Een mooie afsluiting van het project was om op Kerstavond de gehaakte Kerstster in de top van de Kerstboom te mogen zetten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten