zaterdag 11 november 2023

"A White Christmas"

 Thea's Adventskalender 2023


Dit jaar heb ik voor de 10e keer een Adventskalender in elkaar gezet.
Alle jaren lukte het me om met 24 verschillende DHZ projectjes een tafereeltje te bouwen. 
Elk jaar koos ik voor een ander thema. 

Dit jaar is het thema 

"A White Christmas"

Dit thema betekende voor mij dat er wel verschillende Kerst items in verwerkt moesten worden, en ook dat ik mocht spelen met verschillende kleuren wit. Dit is mij heel goed bevallen, al zie je hier en daar ook wel wat zilver, goud en houtkleur er in verwerkt.

Het tafereeltje is gemaakt op een voet van een stolp. 
Doorsnede van de stolp is 17 cm, maar het werkgedeelte is 13,5 cm.
Zoals je eerder gezien hebt is het een stolp met verlichting in de voet.
In de avonden zal dit een leuk effect geven. 

*****

Wil je ook een soort gelijk tafereeltje maken, geef je dan op voor deze Adventskalender. Dit kan via onderstaande link van mijn webwinkel.


Als je mee gaat doen betekent het niet dat je in dezelfde kleurstelling moet werken. Wil je er liever een gewoon Kersttafereeltje van maken of wil je bepaalde items vervangen of toevoegen, alles is mogelijk. Dit voorbeeld dient als basis. 

In de webwinkel wordt uitgelegd op welke manier je je kunt inschrijven en/of in het bezit kan komen van het hele pakket. Ook is er een globale materiaallijst beschikbaar. Wil je ook een stolp hebben, dan kun je deze gelijk meebestellen.

Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden en het samen met mij van 1 t/m 24 december willen maken.

Groet,

@Thea

1 opmerking: