vrijdag 17 november 2023

Poppenhuisweekend 2023 (1)

 Dit weekend gaan we voor de 12e keer op Poppenhuisweekend.

Wie zijn we, zal je denken?

Helma - Jolinda - Irna - Thea

*****

Net als voorgaande jaren proberen we vooraf met elkaar af te spreken wat we gaan doen.

Dit jaar gaan we een nieuwe poging ondernemen om koud porselein te maken 
en misschien maken we dan ook gelijk nog wat bloemetjes erbij.

Maar het hoofdthema dit weekend is:

KANTKLOSSEN

Vooraf hebben we er al wat over gelezen, onze kantkloskussens en klosjes opgezocht, het juiste garen uitgezocht en ook onze kantbrieven alvast door de kopieermachine gehaald. Goed voorbereid dus, nu maar hopen dat het ook gaat lukken.

Om in dit thema te blijven kunnen we misschien ook nog wat tijd vrij maken 
om een 1:12 kantkloskussen te maken. 
We gaan het zien. 

Het weer zal in elk geval dit weekend niet meewerken, 
dus mogelijk houden we wel wat tijd over. 

Ik ben nu nog even alles bij elkaar aan het zoeken, zodat het morgen alleen nog maar in een kratje gezet hoeft te worden. Al denk ik WEL dat ik mijn gereedschapskoffertje morgen nog maar een keer extra na ga kijken, want het is me al vaker overkomen dat ik zonder zaagje, boortje of pincet zat. Dat wil ik dit weekend niet nog een keer meemaken. 

*****

De afgelopen tijd heb ik enkele momenten vrij gepland om ook nog aan een swapje te werken.
Wat het geworden is, ga ik nu natuurlijk nog nog niet vertellen!
Dat zie je morgen wel! 

Want wil je weten hoe ons weekend verloopt?

Elke avond schrijf ik hier even een klein stukje over onze belevenissen.
Dus tot morgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten