vrijdag 1 december 2023

Advent 2023 - Dag 1


 Vandaag gaan we van start met Thea's Adventskalender 2023 

Wat leuk dat jullie via mijn blog het Adventsproject gaan volgen.

Voorafgaand aan het project hebben 37 deelnemers zich gemeld, die met een vooraf gekocht materiaalpakket of met hun eigen materialen het tafereeltje de komende 24 dagen ook gaan bouwen.

Een hele leuke uitdaging, waarbij de ene dag een iets grote opdracht uitgewerkt moet worden en een andere dag een klein opdrachtje even de aandacht vraagt.

Ik wens de deelnemers veel knutselplezier toe
en de lezers van mijn blog wens ik veel leesplezier toe! 

*****

Vloerkleedje

Op deze 1e dag gaan de deelnemers een vloerkleedje haken.

Het zal een kleedje worden tussen de 60-75 mm, 
afhankelijk van het gebruikte garen en de dikte van de haaknaald.

Ik heb ervoor gekozen om hier mee te beginnen, 
zodat alle deelnemers in hun eigen tempo de komende weken hier aan kunnen werken.

*****

Wil je ook mee doen?

Kijk voor meer informatie in mijn webwinkel 

Minidoor

*****

@Thea

3 opmerkingen:

  1. I just became a follower of your blog and I love what I see. It's too late for me to participate in your exiting project but I already saw the lovely items you already created and it's great work.
    A mini hug,
    Drora

    BeantwoordenVerwijderen