dinsdag 19 december 2023

Advent 2023 - Dag 19

 Vandaag hebben de deelnemers 4 materialen nodig.

Hout / Kant / Lijm / Verf

Dat lijkt niet zo heel moeilijk, maar het zal vandaag ook wel weer een precies werkje gaan worden. 

Het dienblad wat we gaan maken heeft net een andere kleur wit als het tafeltje. Hierdoor komt het goed uit in het tafereeltje. Voor de rand van het dienblad heb ik een stukje antiek kant gebruikt, welke ik passend vond voor deze opdracht in brocante stijl.

*****

Het antieke kant is een onderdeel van een groter aantal kantsoorten, welke ik afgelopen voorjaar van een ouder wordende standhouder heb overgenomen. Ook zij heeft het vanuit een erfenis van een standhouder hiervoor kunnen overnemen, dus het is inmiddels al 2 generaties mee geweest naar beurzen, maar er was zoveel dat het nooit allemaal verkocht is geraakt.

Ik ben nu alle kantjes aan het uitzoeken en deze komen de komende periode in de webwinkel en op de beurstafel terecht voor de verkoop. Ik hoop dat ik er weer veel klanten blij mee kan maken. 

*****

Dienblad


*****

Wil je meer informatie over dit project?

Kijk dan even in de webwinkel van

Minidoor

*****

@Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten