zaterdag 9 december 2023

Advent 2023 - Dag 9 / Calendario de Adviento

Matxalen vroeg mij of ik dit jaar weer een tutorial wilde verzorgen voor zijn Calendario de Adviento. Wat een eer om hier voor de 2e keer voor gevraagd te worden.

Ik heb gelijk gezegd dat ik dit graag weer wilde doen. En het past ook nog precies in mijn eigen Adventskalender, waar we vandaag aan het 2e meubelstuk gaan beginnen.

We gaan vandaag met elkaar een haard maken.
Veel plezier allemaal! 

Matxalen me preguntó si me gustaría ofrecer otro tutorial para su Calendario de Adviento de este año. Qué honor que me pidan esto por segunda vez.

Inmediatamente dije que quería hacer esto de nuevo. Y también encaja perfectamente en mi propio calendario de Adviento, donde hoy vamos a empezar con el segundo juego de muebles.

Hoy vamos a construir juntos una chimenea.
¡Diviértanse todos!

 *****

Klik op de foto voor de beschrijving, 
deze staat in het Nederlands en Engels beschreven. 

Haga clic en la foto para ver la descripción,
esto se describe en holandés e inglés.

*****

Haard / Chimenea

*****

Ik hoop dat je het leuk gevonden hebt om mijn tutorial van de haard te maken. Als je het leuk vindt kun je de verdere aankleding van de haard de komende dagen ook nog volgen in Thea's Adventskalender, hier op mijn blog.

Espero que hayas disfrutado de mi tutorial sobre chimenea. Si lo deseas, también puedes seguir la decoración de la chimenea en los próximos días en el Calendario de Adviento de Thea, aquí en mi blog.

Ik bedank Matxalen dat hij voor het 2e jaar één van mijn tutorials heeft willen opnemen in zijn kalender.

Agradezco a Matxalen por incluir uno de mis tutoriales en su calendario por segundo año.

Ik wens jullie hele fijne feestdagen en alle goede wensen voor het nieuwe jaar. Geniet nog van alle mooie verrassingen die de Calendario de Adviento 2023 te bieden heeft. 

Os deseo muy felices fiestas y todo lo mejor para el nuevo año. Disfruta de todas las hermosas sorpresas que te ofrece el Calendario de Adviento 2023.



*****

5 opmerkingen: