dinsdag 22 september 2020

Vakantie september 2020

In mijn vorige blog schreef ik dat onze vakantie op dit moment bezig is.

Behalve een paar mooie fietstochten bij ons in de buurt, hebben we ook 2 dagtrips gedaan. Eén naar Volendam / Marken en de andere dag hebben we een bezoek aan Slot Loevestein. In onze 2e week zijn we nog een paar dagen op fietsvakantie geweest in Twente. Ook bezochten we daar het Openlucht Museum in Ootmarsum. 

Waarom een vakantie boeken in Twente? Ik ben opgegroeid in de bossen (Veluwe) en ben sinds mijn 21e jaar woonachtig aan zee. Zee is leuk, maar ik verlang soms echt weer even terug naar een bosrijke en rustige omgeving. 

 Van 6 t/m 11 september

Verschillende dagjes uit!

Zondag 6 september

Fietstocht Den Haag - Hoek van Holland

Binnenvaren van het containerschip waar onze zoon Dion op vaart

Maandag 7 september

Fietstocht rondom de Woudse Polder

Dinsdag 8 september

Dagje Volendam / Marken

Al 28 jaar ben ik met Rob getrouwd en regelmatig heb ik hem gevraag of we een dagje naar Volendam zouden gaan. Steeds kreeg ik hetzelfde antwoord.... Daar ben ik al met mijn ouders geweest! Ja en..... 

Maar eindelijk zei hij dit jaar....  Zullen we dan samen een dagje er heen gaan?

Ondanks dat het niet echt super mooi weer was hebben we genoten, zowel van Volendam, maar zeker ook van het schiereiland Marken! 

Donderdag 10 september

Bezoekje aan Slot Loevestein

Museumbezoek om inspiratie op te doen voor mijn jaarproject 2021 waarin ik de kasteel-slaapkamer in de schijnwerper wil zetten! Maar ook de omgeving in de Bommelerwaard is erg mooi!

Vrijdag 11 september

Fietstocht Den Haag - Vlaardingen v.v.

Een heerlijke fietstocht door Midden Delfland en langs de Vlaardingse Vaart

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Van 14 t/m 18 september

Fietsvakantie in Twente

15 september
Fietstocht 56 km


16 september
Kleine fietstocht (ong. 35 km) + bezoek aan museum


17 september
Fietstocht 35 km
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ook deze week zijn we nog een weekje vrij,
maar er zijn ook nog diverse klusjes die gedaan moeten worden in en rondom het huis

en.... mijn ouders zijn in de buurt op vakantie, dus daar gaan we ook nog wat activiteiten mee ondernemen.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Thea. En wat fietsen jullie grote afstanden. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hè, vakantie in eigen land, net als vroeger....

    BeantwoordenVerwijderen