zondag 6 september 2020

Nog een kaasmakerij....

Het is 18.00 uur geweest. De puntentelling is gesloten. Ik kom rond 21.00 uur met de uitslag.

 Wat leuk dat er weer in grote getale per FB, chat, mail en blog gereageerd is.

Heel erg bedankt hiervoor, mede namens de deelnemers!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Terwijl jullie zitten te wachten op de prijsuitreiking wil ik nog een Kaasmakerij laten zien.

Terwijl de wedstrijd bezig was vroeg Ria zich af waar haar foto's gebleven waren. Ze had ze al op 2 aug. naar me gestuurd en ik was in de veronderstelling dat ze bedoeld waren voor de fotomomentjes. Hier heb ik ze ook voor gebruikt. Maar afgelopen zaterdag merkte ik in de loop van de dag dat Ria toen haar project al klaar had en de foto's al ingestuurd had met de bedoeling om mee te doen aan de prijsuitreiking.

Nogmaals mijn excuses Ria, 

de komende 3 uur is mijn blog voor jou en jouw werkstuk!



1 opmerking: