maandag 7 september 2020

Reacties op het project en de foto's

Aan het eind van het project kreeg ik van verschillende deelnemers lieve, leuke en hartverwarmende berichtjes via mail en chat. Maar ook tijdens de puntenverdeling kwamen er leuke berichten binnen. Ik laat jullie er graag een paar meelezen.


  • Ik vind ze allemaal erg leuk geworden! Ik weet niet zeker of ik ook punten mag geven omdat ik zelf niet meegedaan heb, maar ik ga ze toch geven.
  • Wat is het weer prachtig! De deelnemers hebben er weer erg veel liefde ingestoken. Ik heb de hele zomer moeten dubbelwerken, pas nu vakantie, ander had ik graag meegedaan. Maar ik ga nu punten geven, ook leuk! 
  • Ik bedank je weer heel hartelijk voor de heerlijke knutselzomer en wens je een fijn weekend.
  • Oh, is dat zo eenvoudig! Wat een mooie dingen zijn er weer gemaakt. Het is zo leuk om te zien dat iedereen met dezelfde instructies toch zulke verschillende dingen maakt! Foto 9 is mijn favoriet! Zo mooi gemaakt en het lijkt zo echt!
  • Allemaal zo leuk geworden, zelfs spijt dat ik geen tijd had om mee te doen.
  • Bedankt om weer een heel leuk projectje voor ons te maken. Ik werk altijd met vertraging maar komt ook helemaal goed. Zeker en vast tot bij een volgend projectje.
  • Prachtig.
  • Geweldig leuk om ook de andere inzendingen te zien. Je kunt trots zijn op jezelf, zo goed bedacht en uitgevoerd. Iedereen kon er toch ook nog lekker zijn eigen idee in kwijt.
  • Ik ben erg blij met het resultaat. Ik vond het een superleuk project, met nieuwe technieken en materialen. Alle extra informatie die je gaf en de give aways vond ik top. Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de andere deelnemers.

  • Zelfde onderwerp en toch zo een leuke verschillen in uitvoering. Porficiat aan de deelnemers en ook aan Thea voor het bedenken van dit prachtige project.
  • Ondanks dat ik door werk en omstandigheden nog niet ver ben gekomen met dit project (wel al veel geleerd!) en niet mee door voor de punten wil ik natuurlijk wel punten uitdelen aan degenene die foto's hebben ingezonden. Wat leuk hoe iedereen er toch zijn eigen draai aan heeft gegeven. 
  • Bedankt voor het leuke project. Het was erg leuk om mee te doen. Jouw fantasie is eindeloos. Heel leuk dat ik ook wat give aways gevangen had. Ik ben niet zo handig met de computer maar het is gelukt.
  • Mijn hartelijke felicitaties aan u en aan de organisatoren van het project, een grote "Goed gedaan"
  • Helaas is mijn werkstuk nog niet klaar, maar ik ga op mijn gemakje verder werken.
  • Moeilijk hoor dat punten geven......
  • Ja hoor, gelukt, wij hebben het toch af gekregen. Wat was het weer een leuk werk om te doen en het past nu bij de boerderij met verkoop van de kaas.
  • Wat zijn ze weer allemaal leuk en mooi geworden!
  • Ik wil je nogmaals bedanket voor het project en de leuke dingen die je eromheen bedacht hebt, echt stoer hoe je het allemaal hebt georganiseerd, petje af.
  • Wat zijn ze allemaal leuk geworden en verschillend. Tot de planten in het juk en dat leuke tafeltje wat ik helaas gemist heb.
  • Foto 6: Krijgt van mij ook een punt hoor. Deze gaat nog leuk worden, de baksteentjes geven al dat boerderijgeveol en ik weet hoeveel werk het is.
  • Nogmaal mijn dank, ik vond het erg leuk en leerzaam om te maken!
  • Ik vond het een enig project deze zomer, ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt.

Dank jullie wel!
Dit geeft me energie!

Tot een volgend project!

@Thea

5 opmerkingen:

  1. Ik reageer op de reactie van foto 6. Bedankt voor je punt, het klopt dat de steentjes plakken veel werk is, en ik wil 'm passend hebben bij de boerderij van Sylvia (is in mijn geval een Zeeuwse boerderij geworden).
    Maar ik ga op mijn gemakje verder bouwen, ik zal regelmatig foto' 's op mijn blog plaatsen:
    jolinda2000.blogspot.com

    Ik vond het leuk om weer mee te doen met dit project, al zat het deze keer een beetje tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolinda, het was zeker een uitdaging om nog een deel aan je Zeeuwse boerderij aan te bouwen.
    Het geplande wijnkistje was inderdaad veel gemakkelijker om te pimpen en een boerderij in te bouwen, maar neem je tijd en ik blijf je volgen via je blog!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de mijne geschonken aan Kaasmakerij Diepvoort in Wijchen.Ze waren er erg blij mee. Ik kreeg zelfs een groot stuk fenegriek kaas, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dorry, wat leuk dat je iemand anders er blij mee hebt kunnen maken! Ik ben wel benieuwd hoe het daar weggezet is in de Kaasmakerij.... Misschien een keer een fotootje maken?
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze gingen er eerst binnen van genieten voor die in de winkel gezet, werd mij verteld.

    BeantwoordenVerwijderen