vrijdag 4 september 2020

De 1e prijswinnaar

Vandaag na 12 uur waren er 10 deelnemers die graag hun werkstukken willen laten zien aan een groter publiek tijdens onze prijsuitreiking. Ondanks dat nog niet iedereen klaar was, heeft toch iedereen de moed verzameld om de foto in te sturen. Klasse!

Inmiddels heb ik van alle inzendingen een collage gemaakt en deze staan klaar voor publicatie vanaf morgenochtend 8.00 uur. Lezers van mijn blog en FB pagina kunnen dan 1, 2, 3, 4 en 5 punten gaan geven aan de werkstukken die zij het mooist uitgewerkt vinden. Ik ben zo benieuwd!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Volgens de spelregels geef ik vandaag al een eerste prijs weg! 

Zoals afgesproken zouden we deze eerste prijs weggeven aan degene die naast alle weekopdrachten ook de meeste punten wist te behalen bij de Give Away's die te vangen zijn geweest op mijn blog.

Er waren 2 deelnemers die alle onderdelen gemaakt hebben! Zoals we vooraf aangegeven hadden zou degene die zonder materiaalpakket gewerkt heeft deze prijs winnen. Hiermee viel de deelnemer met materiaalpakket af, dus is de winnaar van deze prijs geworden: 

Tessa Gruppelaar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maar wat heb je dan gewonnen...

Helaas moest ik de laatste 3 weken ivm de vakantie van mijn collega's extra ingezet worden op mijn werk, waardoor ik op dit moment nog geen foto kan laten zien van het werkstuk wat je gewonnen hebt. Deze ligt nog in onderdelen op mijn werktafel, maar ik heb een vrij weekend voor de boeg, dus zondagavond kom je te weten wat je gewonnen hebt.

Van Harte Gefeliciteerd!

en heel veel succes voor alle deelnemers die mee doen aan de prijsuitreiking!

@Thea

5 opmerkingen: