woensdag 9 september 2020

Paula aan het woord....

Aan het eind van het project kreeg ik van de deelnemers veel lieve woorden over het organiseren van het Zomerproject. Wat ik zelf erg leuk vind aan deze projecten is dat jullie een uitdaging aan gaan om iets in thema te maken, waarbij onderdelen zitten die je nog nooit hebt toegepast.

Paula had als eerste haar inzending bij me ingestuurd en schreef over hoe zij met het project bezig was geweest. Ik heb haar gevraagd of ik dit mocht delen, en dat mocht.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Hoi Thea, dank je wel voor de leuke ws. Ik doe niet vaak iets met hout, met fimo ook niet en met PPH water had ik nog nooit gewerkt. Met het hout heb ik ook veel mijn kleine electrische boormachine gebruikt. Met fimo werken vond ik leuk om te doen (ook de pastamachine maar eens voor het eerst gebruikt (die heb ik al een jaar of 5)),ok al zijn mijn kazen dan niet perfect. Het PPH water is niet mijn ding. Zodra ik het uit het warme water haalde was het geluik niet meer vloeibaar, ook niet toen ik het nog langer had verwarmt. Nou, dat kan je wel zien aan de foto's Omdat ik de WS ga gebruiken in het boerenerf van Sylvia, heb ik er geen gebouw omheen gemaakt. Ik neem aan dat de foto's daarom ook niet bij de prijzenfoto's komen. Is niet erg, want ik vond het gewoon heel leuk om te doen, vind het heel knap van jou dat je dat allemaal kunt verzinne, er een ws van kan maken en ook nog eens een pakket ermee kunt samenstellen! Oh ja, de groene en rode (gensenden) kazen zijn pestokazen. 

Groetjes, Paula

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd hoe het geheel gaat worden, Paula, ik bouw ook een stuk aan de boerderij van Sylvia, en heb 'm ook niet af gekregen. Ik hoop je vorderingen te kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen