dinsdag 22 september 2020

Geboorte van Milou

De afgelopen zomer heb ik minder aan miniatuurwerk kunnen doen dan dat ik vooraf had bedacht. Mijn idee was dat als het Zomerproject af zou zijn en de pakketten uitgeleverd waren, ik me weer op mijn eigen miniaturen kon gaan richten. Dit liep echter even anders, want het Zomerproject was in de webwinkel van Minidoor ook zo'n succes dat ik bijna elke avond in mijn atelier pakketjes zat bij te maken. Het was wel weer heel erg leuk om met dit project bezig te zijn en er zullen er vast nog wel meer volgen. De eerste ideeën voor een nieuw project worden als weer uitgewerkt!

Maar er zijn gelukkig ook avonden dat ik gewoon lekker op de bank zit hoor. Ik ben dan o.a. bezig met een breiwerkje. Ik maak een gebreide deken voor ons eerste kleinkind, welke in oktober verwacht zou worden. Mijn dochter borduurde 2 mooie borduurranden, welke we samen op 2 handdoeken gezet hebben. 

Maar terwijl we nog even voor de  geboorte van ons kleinkind op vakantie gingen, bedacht 'moedertje natuur' het toch even anders, want onze kleindochter is vorige week namelijk al geboren, bijna 3 weken te vroeg. 

Ze heeft gelukkig de ledikantdeken op dit moment nog niet nodig, want ze slaapt de eerste maanden nog in de familie wieg van vaders kant, dus ik heb nog even tijd om de deken af te breien en ook een 2e lakentje met broderie er nog bij te maken. 


~~~~~~~~~~

Bij een geboorte hoort natuurlijk wel een klein kijkkastje, dus hier ben ik de afgelopen 2 dagen al mee bezig geweest. Dus is het even stil op mijn blog, wacht geduldig af, want er volgen nog verschillende kleine projectjes.

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter. Een nieuwsgierig meisje, als ze drie weken eerder al is komen kijken, hoe het erbuiten uit ziet.
    Geniet van dit wonder <3

    BeantwoordenVerwijderen