donderdag 3 september 2020

Nog 1 dag om je foto in te leveren!

Morgen om 12.00 uur is de laatste mogelijkheid om je 2 foto's in te leveren voor de prijsuitreiking. De foto's worden bewerkt tot een collage, zoals hieronder ook te zien is.

Hoe gaat de puntentelling te werk?

Vrijdagmiddag ga ik een puntentelling doen op basis van de worskhops die gemaakt zijn. De punten van de Give-Aways worden hier ook in meegenomen.

Op zaterdag 5 & zondag 6 september zet ik de foto's van de inzendingen (anoniem) op mijn blog en FB pagina van 'Thea's Miniatuurwereld'. 

Lezers van mijn Blog en FB pagina kunnen vanaf dat moment tot zondag 6 sept 18.00 uur dan stemmen met 5,4,3,2 of 1 punt voor de inzendingen die zij het meest in het oog vinden springen. Stemmen kan via mijn blog, FB-pagina of via de mail.

Tav. de Fairplay regels verwijs ik nog even naar onderstaande tekst! 


Succes nog even met de laatste plak en knipwerkjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten