zondag 15 januari 2017

Tekstbordje...

Het verhaal begint bij het PPH weekend 2016.....
Op één van de Facebook-naamtesten kon je vragen hoe je er over 10 jaar bij zat, nou dat wilde ik natuurlijk wel weten....

Uitslag:
Over 10 jaar zit ik met mijn vriendin Jolinda een stukje kaas te eten op de maan....
Hoe onrealistisch wil je het hebben zal je denken.... want dit gaat natuurlijk nooit gebeuren!
Op de maan, veel te koud, en te veel ver!
We hebben er genoeglijk om zitten lachen en gingen verder met het gezellige knutselwerk!

*********

Twee weken later was ik met Rob een weekend weg voor de beurs in Hoogeveen en hadden een huisje geboekt bij Center Parcs. In de souvenirs winkel kwam ik allerlei leuke tekstbordjes tegen en mijn oog viel op onderstaand bordje, 1:1 wel te verstaan!
Gelijk een foto gemaakt en in de app naar Jolinda gestuurd, weer heerlijk samen gelachen....

*********

Hoe leuk was het daarna om ongeveer 3 weken later een Kerstkaart van Jolinda te krijgen, waarbij onderstaand houten hartje in miniatuur er uit de envelop kwam rollen.
Ze had de foto uit de app gebruikt om een leuk tekstbordje 1:12 te maken.
 
Voor altijd is dit verhaal vereeuwigd! 
Dank je Jolinda voor dit leuke cadeau!
En we zullen zien waar we over 10 jaar zitten - als het kan wel samen!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hier een blog over hebt geschreven. En als het aan mij ligt hebben we over 10 jaar nog steeds contact hoor! Moet lukken, to the moon and back.haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen. Mooi cadeau, met een mooi verhaal :)

    BeantwoordenVerwijderen