zondag 8 januari 2017

Uitslag van de originaliteitsprijs

Dit jaar heb ik er voor gekozen om de deelnemers en andere lezers van mijn blog mee te laten stemmen in wie één van de twee originaliteitsprijzen mocht winnen.
Vanaf gisterochtend half 9 tot aan vanmiddag 18.00 uur druppelde de punten binnen, niet alleen via dit blog, maar ook via mijn FB-pagina. De meeste stemmers maakten gebruik van mijn mailadres.

Iedereen reageerde erg enthousiast, gaven complimenten aan alle deelnemers en vonden het ook moeilijk om punten te geven. De een is natuurlijk meer ervaren dan de ander, en het gaat natuurlijk ook om een persoonlijke voorkeur.

Ik wil hierbij zelf nog wel opmerken dat er een aantal deelnemers zijn, die niet met het materialenpakket hebben gewerkt. Dit maakt het werk veel complexer. In je eigen voorraad moet je op zoek naar de juiste materialen die beschreven staan, en als je deze niet hebt, dan moet je er iets anders op bedenken. In dit verband wil ik Marjolein, Maya, Jolinda en Arlette toch even extra in het zonnetje zetten, knap gedaan hoor!

Overigens heb ik in het vorige blog inmiddels de namen toegevoegd bij de foto, zodat je kunt zien van wie welk tafereeltje is.

_______________________________________________

 

Dan nu de prijsuitreiking:


Er waren 2 deelnemers die keer op keer de meeste punten kregen, en wat leuk was om te zien
dat deze twee deelnemers toch ook de volledige 3 punten in hebben gezet
bij hun grootste concurrent die als 3e hier pal achter aan liep...

Maya van Oers, je bent de winnaar van de originaliteitsprijs.
Je kreeg niet alleen de meeste stemmen, maar ook 2/3 deel van de stemmers gaf je punten.
In totaal kreeg je 29 punten.

Heel bijzonder, omdat je na dag 6 meldde dat je niet meer mee kon doen,
omdat je je pols gebroken had. Maar toch ging je door.....
En bij de inzending van je foto meldde je al dat je niet alles hebt kunnen maken
omdat je maar 1 hand kon gebruiken.
Ik schreef je al dat ik erg verrast was dat je toch verder bent gegaan en Maya, 
in het eindresultaat is het door de stemmers echt niet terug te zien geweest
dat je maar 1 hand tot je beschikking had:
je hebt gewoon gewonnen.... !


En nummer 2 is geworden, (.... net als vorige jaar trouwens): Tineke Zandvliet
Ook aan jou werd door 2/3 deel van de stemmers punten gegeven.
In totaal kreeg je 23 punten.

Bij het afhalen van je materialenpakket gaf je aan dat je altijd lastig vind
om zelf inspiratie op te doen om iets te bouwen, en dat een project als dit je een basis geeft,
waarop je verder kunt werken.
 
Ik vind het toch weer knap om te zien dat het ook door de stemmers beloond wordt,
je hebt een paar leuke kleine details toegevoegd,
waardoor het weer een eigen tafereeltje is geworden.
Fantastisch!


Maya en Tineke, van Harte Gefeliciteerd!
De pakketjes met hoedenstro, band en kant worden naar jullie opgestuurd.

De overige deelnemers wil ik ook heel erg bedanken
voor de deelname aan deze Adventskalender.
 
Els, je was een goede derde, maar je kwam net iets te kort (21 punten)
 
De vierde tot en met de zevende plaats waren achtereenvolgens voor
Jolinda (14 pnt) Marjolein, Esther en Arlette,
met elk 11 punten.
 
Vanavond na 8 uur gaan de namen van de deelnemers die nog geen prijs ontvangen hebben
weer in het witte bakje en zal er 1 naam uitgetrokken worden
voor het leuke workshoppakketje van het Poetsmandje!
 
De deelnemers die niet in de prijzen vallen,
zullen van de week nog een kleinigheidje in de brievenbus vinden.

Tot later!

©Thea

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk gewonnen te hebben. Bedankt allemaal voor het stemmen, ik voel me zeer vereerd.
    Tineke ook gefeliciteerd.
    Wat al verteld werd was het stemmen best wel moeilijk, alle inzenden hadden iets bijzonders.
    Groetjes Maya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassing. Dit had ik niet verwacht. Heel leuk dat ik tweede ben geworden.
    Jij ook gefeliciteerd Maya. En bedankt voor alle stemmen
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd, Maya en Tineke!
    En wat knap en toegewijd dat je zelfs met een gebroken pols nog door bent gegaan. En dan ook nog winnen, als je de volgende keer met twee goede ledematen meedoet, maken wij helemaal geen kans ;)

    Zoals eerder gezegd, vond ik het leuk om de andere inzendingen te zien en iedereen had er iets moois en eigens van gemaakt.

    Thea, nogmaals, ik vond het weer erg goed georganiseerd, leuk workshops, en bedankt voor de verrassing die gisteren door de brievenbus kwam. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen