vrijdag 4 september 2020

Give-Aways tijdens het Zomerproject

Een terugkerend en leuk element in het Zomerproject

is de Give Away


Terwijl iedereen met de weekopdracht bezig was, plaatste ik gedurende een korte periode een workshop op mijn blog. Als de deelnemers en andere lezers op mijn blog deze zagen en mij een mail stuurden, kregen ze later op de dag een workshopbeschrijving van mijn toegestuurd.

Enkele deelnemers wilden ook de materialen hiervoor hebben, dus zij bestelden gelijk het materiaalpakketje mee in de projectwinkel. Vandaag zet ik alle Give Aways weer terug in de tijdlijn van mijn blog, maar ook hier!

Ik ben benieuwd of jullie er veel gemist hebben!

Uithangbord "De kaasboerderij"
(1 punt extra)

Klaprozen & Korenbloemen
(1 punt extra)


Melkkar
(4 punten extra)


Teems
(1 punt extra)

Zeef om de wei en wrongel van elkaar te scheiden
(2 punten extra)

Schouderjuk
(3 punten extra)

Wandversiering "Kaasbereiding" 
(1 punt extra)

Verloting van 3 pakketjes "Witte Pioenroos" 
(hier waren geen extra punten bij te verdienen)

Uitstalkraampje
(3 punten extra)


Omdat de inzendingen voor de prijsuitreiking nu binnen zijn kunnen de Give Aways vanaf nu en t/m 15 september ook weer gekocht worden in mijn projectwinkel. 

De pakketjes die na 15 september over zijn worden geplaatst in de webwinkel van Minidoor. www.minidoor.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten