zondag 6 september 2020

Winnaar Zomerproject 2020


 De puntentelling nam even iets meer tijd in beslag 
maar de winnaar is bekend.

In totaal hebben er 34 lezers gestemd en iedereen heeft 
haar punten gegeven tussen de 3-5 punten.
Hierdoor liep het verschil al heel snel op en konden 
de andere deelnemers niet echt meer aanhaken.


De grote winnaar van de wedstrijd is

Erna Schoonhoven

met maar liefst 182 punten!

Erna, het is je gegund, wat een prachtig werkstuk is het geworden!
Van harte gefeliciteerd!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De tweede prijs, welke maar liefst 119 punten wist te verdienen 
is
Fenny Smit

Fenny, ook jij van harte gefeliciteerd!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat hebben jullie gewonnen!



Het was moeilijk om een orginele prijs te bedenken,
omdat er al zoveel workshopbewerkingen in het project zaten.

Voor de 1e prijs zat ik even weer weg te dromen naar mijn eerste idee rond de Bretonse Boerderij tijdens onze vakantie een aantal jaren geleden. Wat ik daar erg mooi vond waren de grote struiken met hortensia's in combinatie de bretonse bouwstijl.

Erna, daarom heb ik een 1e prijs gemaakt van een pakketje met 15 hortensia bloemen, zodat je een mooie struik kan maken, passend bij je boerderij.
We overleggen nog wel over de kleur die je wilt hebben. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De 2e prijs is voor Fenny
Fenny, jij ontvangt een waardebon van € 5,00 
waar je leuke spulletjes voor kunt kopen in de webwinkel van Minidoor.
De kortingscode krijg je per mail opgestuurd! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tessa had afgelopen vrijdag natuurlijk al een prijs gewonnen.

Tessa, jij hebt een workshoppakketje gewonnen van een boterkarn.
Binnen de kaasmakerij wordt niet standaard boter gemaakt, 
maar als bijproduct is het voor de kaasboer gemakkelijk om er bij te maken


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Met de verdeling van de punten en de prijsuitreiking is het Zomerproject 2020
ten einde gekomen. Heel erg bedankt voor jullie deelname en alle lieve
reacties die ik weer mocht ontvangen!

De komende week komen er nog een paar blogs voorbij om jullie nog even in de sfeer te houden.
Ik ga nu lekker van mijn vakantie genieten!

En ja hoor, jullie bestellingen van de Give Aways 
gaan van de week nog verstuurd worden!

Hartelijke Groet en tot een volgend project
Thea

6 opmerkingen:

  1. Fenny schrijft:
    De kaasboerderij van Erna heeft verdient gewonnen. Die is echt prachtig. Daar zit wel heel veel werk in.
    Bij deze GEFELICITEERD Erna.
    Groetjes Fenny 🧀🧀🧀🧀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Fenny voor het compliment en alle anderen voor de punten. Ik heb met heel veel plezier meegedaan aan het zomerproject. Ook zoveel leuke eigen invulling gezien bij de anderen! Maar het resultaat is niet alleen mijn verdienste, Thea heeft het ontwerp gedaan. Dus bij deze Thea, ik heb dan welleswaar de 1e prijs, maar de hoofdprijs is voor jou!
    Een diepe buiging voor jou 👏,
    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Erna. Ik ga er van blozen. Ik heb t met veel plezier gedaan.
      Groetjes, Thea

      Verwijderen
  3. Erna en Fenny, van harte gefeliciteerd!
    Ook de andere deelnemers wil ik feliciteren, het waren allemaal hele mooie tafereeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie prijs, het is jullie gegund hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gefeliciteerd damens
    wat een prachtige werkstukken
    en wat een geweldig thema
    top verzonnen Thea
    Heb er van genoten
    groetjes Katja

    BeantwoordenVerwijderen