vrijdag 30 januari 2015

OLMC Jaarproject 2015 - Tuin & Terras van de Kostschool

Vandaag definitief besloten om met het OLMC jaarproject niet een aparte Veranda te gaan bouwen, maar het project los te laten op het Tuin & Terras gedeelte van de Kostschool.

De wens is al langer om weer verder te kunnen gaan met de Kostschool, dus dit is een mooie gelegenheid ervoor. Ik zal een constructie bedenken dat de Tuin & Terras op een losse plaat komen te staan, zodat het hierna tegen de zijwand van de Kostschool geplaatst kan worden.


Per maand werken we gezamenlijk aan een aantal opdrachten, te weten:
  1. De opbouw / de basis
  2. Lekker hangen of zitten
  3. Opbergen en bewaren  
  4. Dieren op de veranda
  5. Groei & Bloei
  6. Eten & Drinken
  7. Verlichting
  8. Decoreren
Ik doe niet mee aan de gemeenschappelijk swaps. Hierbij maak je 2x per jaar een cadeautje voor een ander, ook passend in het project. Vanwege tijdsdruk zal ik hier mogelijk geen tijd voor hebben. Ik heb voldoende te doen om bovenstaande 8 opdrachten uit te gaan werken.

Nu ik de knoop heb doorgehakt wat en waar ik het project ga maken, ben ik toch wel heel tevreden. 
___________________________________________________
Het Tuin & Terras project 2015 is ook te volgen op http://kostschool.blogspot.nl

3 opmerkingen:

  1. Leuk Thea dat je meedoet en een slimme oplossing, twee vliegen in één klap.
    Wel het project en toch de kostschool.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker mooi opgelost, maakt de kostschool ook weer meer "af".
    Ik vind dit echt een leuk project hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk idee en project. Klinkt goed. Persoonlijk heb ik een windscherm op mijn terras, misschien is dat ook een leuk idee voor jou? Voor mij persoonlijk stimuleert het mij erg veel om meer naar buiten te gaan omdat ik dan veel minder last heb van de regen en koud.

    BeantwoordenVerwijderen