zondag 18 januari 2015

Schilderijtje van Urk

Zoals je het blog hiervoor gelezen hebt stond ik gisteren met 
Minidoor - Workshops & Poppenhuisminiaturen op de beurs in Urk.
Ik had tijdens één van mijn vele surfmomentjes op het internet een tijdje terug deze onderstaande print gevonden. Herkomst van de print kan ik helaas niet meer terugvinden, maar ik wilde hier toch iets speciaals van maken omdat ik voor de eerste keer op Urk zou staan.

 
 
... en dit werd het:
 

 
Vrijdagmiddag heb ik even de moeite genomen om er een leuk schilderijtje van te maken, als presentje voor klanten welke voor een hoog bedrag aan artikelen hadden gekocht. Voor de mensen die het schilderijtje gewoon graag wilden hebben was het schilderijtje ook beschikbaar voor de losse verkoop.
In beperkte oplage nu ook verkrijgbaar in de webwinkel.

2 opmerkingen: