zondag 4 januari 2015

Flessenrek

Al een tijdje maakt een vriendin van mij 2 soorten flessenrekken voor de verkoop in mijn webwinkel en op de beurstafel. Bij vele bezoekers aan mijn winkel en beurstafel mogelijk wel bekend welke dit zijn, maar mocht je niet weten welke dit zijn, dan kun je ze hier bekijken.

Nu was ik voor de DHN Show van maart 2015, waar Minidoor voor de eerste keer zal staan, op zoek naar een aanvullend item op dit rekje. Vorig jaar raakte ik in gesprek met Leo Reinders, welke gelijk aan gaf dat hij wel glazen melkflesjes voor de rekjes wil gaan blazen. De flesjes zijn vanaf 22 maart bij Minidoor beschikbaar!

Maar Leo vroeg zich ook af of het mogelijk was om rekjes voor 4 flesjes te maken. Als het kon wilde hij er graag 2 hebben. Geen idee of dit kon ben ik bij mijn vriendin eens gaan informeren. Dit bleek dus helemaal geen probleem te zijn. Dus tijdens de beurs in okt 2014 ik op pad naar Leo met 2 metalen flessenrekjes.

Hij vulde beide rekjes met vierkante flesjes, zo leuk! Het deed hem denken aan de whisky mandjes uit Schotse tafereeltjes. Eén rekje verdween trots achter zijn kraam en tot mijn grote verbazing kwam het andere rekje mijn kant op.... Als cadeautje voor mij..... Zo lief!

Met veel trots staat het nu in mijn huis te pronken en stil te wachten tot ik er een definitief plekje voor gevonden heb in één van mijn tafereeltjes.
__________________________________

2 opmerkingen: