zaterdag 24 januari 2015

Glas-in-lood raampje

Ik kwam erachter dat ik nog geen berichtje heb geplaatst over mijn leuke Glas-in-lood raampje.

Ik heb het in maart 2014 gekocht bij "Miniatuur in Glas".
Twee dames, welke op verschillende beurzen hele leuke zelfgemaakte artikelen verkopen. Omdat Lia, één van de dames, een achtergrond heeft van het professioneel bewerken van Glas, Tiffany, Glas-in-lood, gebruikt ze nu haar ervaringen in het bewerken van glas in miniaturen.
 
 

Vandaar dus ook dit leuke geschilderde raampje.
Het vogeltje sprak me aan vanwege de mooie lichtinval!
Mogelijk werd dit mede bepaald door de tentoongestelde plek op de beurs,
maar dat maakt me verder niet uit.
Ik wil het straks een leuk plekje geven voor het raam van het Oosterse meisje in de Kostschool. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk een stukje tiffany, Thea.
    Heb ik in mini nog niet vaak gezien.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is zeker mooi, zal op die kamer wel tot zijn recht komen, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen