zondag 16 december 2018

Kerstmannetjes

Afgelopen dinsdag heb ik mijn verjaardag samen met mijn zus Helma gevierd in Amsterdam.

Vooraf hadden we al even besproken wat we zoal wilde bekijken in de stad, en veel daarvan is ook gelukt. Over welke bezienswaardigheden we bezocht hebben, zal ik na de Kerst op terug komen, omdat op dit moment de Adventskalender op mijn blog gaande is.

Eén foto wil ik al wel met jullie delen.
Tijdens een bezoekje aan de bloemenmarkt, kwamen we een 'over-de-top' Kerstwinkeltje tegen.
Heerlijk om hier door heen te struinen. Wat een leuke en kitscherige winkel was dit. We hebben genoten. Vanwege mijn verjaardag kreeg ik deze leuke Kerstmannetjes van Helma cadeau.

Dank je wel Helma, ik ga ze een mooi plekje geven in mijn Kerst-marktkraam!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten