woensdag 12 december 2018

Spelregels & Prijsuitreiking


Aan het eind van de Adventskalender wil ik net als voorgaande jaren jullie belonen met een prijsje.
Jullie hebben allemaal hard gewerkt en om jullie een deadline te geven om het project ook echt af te maken kan de prijsuitreiking hier soms een handje bij helpen.

De prijsuitreiking vindt op basis van 2 onderdelen plaats:
1. Aantal workshops
2. Aantal punten welke via mijn blog / mail / FB pagina gegeven worden.



Hoe gaat de puntentelling te werk?

Stuur uiterlijk op woensdag 2 januari 2019 om 21.00 uur per mail een foto van je Speelgoedkast naar mij toe!

1e telling:
Ik ga per inzending punten geven voor de verschillende workshops uit Thea's Adventskalender 2018 die terug te vinden zijn op de foto! Voor elke workshop krijg je 2 punten. Uitzondering hierop zijn de volgende workshoponderdelen:
1. DE KAST 
  • Voor een onbehandelde kast (kant en klaar uit het pakket) krijg je 2 punten 
  • Voor een afgewerkte / geverfd of gebeitste kast, krijg je 4 punten 
  • Is die ook nog zelf gemaakt dan heb je 6 punten te pakken 
2. BLOKKENKAR
  • Kar gevuld met houten blokken 3 punten
  • Kar gevuld met geverfde houten blokken 4 punten
3. SOLITAIR  
  • 4 punten als je deze workshop hebt gemaakt zoals de workshop beschrijft
4. TOL & BOEKENSTEUN - 1 punt
5. HOUTEN TREINTJE
  • Treintje in 1 of geen kleur - 2 punten
  • Treintje met verschillende kleuren - 3 punten
6. DUVELTJE IN EEN DOOSJE 
  • Deze workshop levert 3 punten op
7. POPPENWAGENTJE
  • Als deze workshop gemaakt is, krijg je ook 4 punten!
Dit zijn je eerste punten voor de totale prijsuitreiking! Maximaal kun je hier dus 58 punten mee halen! Een mooie begin voor de 2e puntentelling begint!

2e telling:
Van vrijdag 4 t/m zaterdag 5 januari 2019 zet ik de foto's van de inzendingen (zonder namen) op mijn blog en FB pagina van "Thea's Miniatuurwereld". Ook zal er net als voorgaande jaren eenmalig een link geplaatst worden op de FB pagina van "Poppenhuis & Tips"
Lezers van mijn blog en FB pagina kunnen in de periode van 4 - 5 januari a.s. dan stemmen met 3, 2, of 1 punt voor de 3 inzendingen die zij het meest in het oog vinden springen.  Het totaal van deze telling wordt dan opgeteld bij de telling van het aantal workshops en dan kunnen we 3 prijswinnaars aanwijzen.



NB. We houden met elkaar van FAIRPLAY, daarom heb ik nog 3 regels opgesteld.

  1. Heb je zelf een foto ingestuurd, dan wordt er van je verwacht dat je ook punten geeft aan je collega-deelnemers. Doe je dit niet, dan wordt je uitgesloten van deelname aan de prijsuitreiking.
  2. Lezers van mijn blog en de 2 FB pagina's mogen maar 1x hun stem uitbrengen.
  3. Mocht ik opmerken dat de puntenverdeling om wat voor reden niet eerlijk verloopt, dan laat ik de punten van die desbetreffende puntengever niet mee tellen. Reden hiervoor is dat in voorgaande jaren er momenten waren dat er massaal vrienden of kennissen op de puntentelling afkwamen, welke als zodanig niets met de poppenhuisminiaturen te maken hadden, maar de uitslag vilde manipuleren ten gunste van hun vriend of kennis.



Welke prijzen zijn er te winnen?

De prijzen die te winnen zijn houd ik nu nog even geheim. 
Aan het eind van het project, zo rond de Kerstdagen, laat ik zien wat er te winnen valt!

Succes, en ik hoop een grote opkomst tijdens de prijsuitreiking. 

Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten