donderdag 6 december 2018

Dag 6 - Kwartetspel

Vandaag gaan we een kwartetspel maken.

Tijdens mijn onderzoekje naar achtergrond informatie kwam ik het kwartetspel zelfs op Wikipedia tegen. Leuk om de informatie hier even te delen:



Ken jij er nog een paar, ik ben benieuwd.... 

Zelf vond ik het kwartetspel "Freddie's Ballonvaart" altijd de leukste, de verzameling aan kaarten vertelde een heel verhaal! Het kwartetspel ligt nog steeds bij me in de kast.... 




****************************************



Voor deze opdracht heb ik een heel oud kwartetspel uit de kast gehaald. Vroeger speelden we die nog thuis bij mijn ouders. Omdat ik de jongste van het gezin was kreeg ik veel spelletjes mee toen ik het huis verliet. Het kwartetspel uitgelegd en verwerkt tot miniatuur.

Let erop, want het is erg priegelen om het doosje te maken, maar ... het is nog niet het kleinste doosje wat je tijdens deze workshop mag maken.... Die houd je nog even te goed!

*****************************************

Heb je vragen? Mail gerust!


Thea
_________________________________________

Mocht je interesse hebben in dit workshoppakketje 
of heb je de materialen niet op voorraad?

Je kunt het pakketje tot 1 jan. 2019 bestellen via 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten