zaterdag 29 december 2018

Een paar cadeautjes voor mijzelf....


Je kent het vast wel.
Je krijgt op je verjaardag of tijdens moederdag een kaart met geld in je hand geduwd:

"Fijne verjaardag / moederdag ... 
en koop er zelf maar iets moois voor voor 
in één van je poppenhuizen! ..." 

Vervolgens leg je deze ergens neer, in plaats van op een centrale plek te bewaren.
Dus bij het opruimen van verschillende kasten is het dan een aangename verrassing
als je her en daar nog een verjaardagskaart met geld tegen komt!

http://crazycardsbywendy.blogspot.com

Dus heb ik de afgelopen maand voor mezelf een paar miniaturen gekocht!

Een linnenkast




Deze kast waar ik evt. gebruiken om een 1:144 poppenhuis in te maken, 
maar of ik dat ga doen weet ik nog niet. 
Ik wil m eerst eens mooi in de beits zetten en aflakken 
en dan zie ik wel weer verder! 
Ik ben er in elk geval wel heel blij mee.

Een Open Haard



Deze open haard is net even anders als de standaard die ik altijd voorbij zie komen,
daarom viel mijn oog er ook op.
Erg mooi, deze zal vast een aantal uurtjes hobbyplezier opleveren.

Gereedschap



Gereedschap is altijd lastig te maken en zeker moeilijk te vinden.
Het blok gereedschap heb ik voor mijzelf gekocht voor
de verschillende oude ambachten in 't Old Ambachtshuus.

De beeldvorming van dit huis wordt steeds concreter,
dus wie weet ga ik er in 2019 nu echt eens aan beginnen.

Deze zaag en hakbijl vond ik gewoon erg mooi,
dus die wilde ik aan mijn collectie toevoegen,
en zal vast wel ergens een plekje gaan krijgen.

1 opmerking: