zondag 5 november 2017

#SPOOKY

De verslaglegging van de #fotosunday loopt een week achter.
Ik zag net dat de groep de #fotosunday van vandag alweer uitgezet heeft....
Ik zal proberen weer een beetje in te gaan lopen, zodat jullie ook hier tijdig er over ingelicht worden.

De leden van de club "Klein & Fijn" kwamen deze week allemaal met een Halloween tafereeltje, dus kon ik niet achterblijven natuurlijk.


Het is één van mijn eerste projecten. Nadat ik besmet was met het miniatuurvirus ging ik al snel de heksenkant op, mijn dochter kwam na een verjaardagsfeestje thuis met het heksje en op de beurs die hierop volgde hebben we samen allemaal spooky items gekocht.

De grot is gemaakt van kippengaas met purschuim. De holte had ik vol gestopt met kranten en aluminiumfolie, dus toen na een paar dagen het purschuim droog was, kwam er een grot te voorschijn. 
Er een haard in gemaakt (rechts) en met een pingpongbal een heksenpot. Rechts in de hoek zat een holte, hier licht een skeletje achter de tralies, deze is niet altijd goed te zien, maar dit komt ook door de diepte die in de grot verwerkt is.
De tafel is gemaakt van een asbak, welke in het baksel een skelet had, blad erop gemaakt en klaar.

Leuk om toen er mee bezig te zijn geweest, hij staat in de grote vitrinekast in de keuken tussen de verzameling bierglazen van mijn man..... Dit is de enige kast, waar dit nog enigszins stofvrij in weggezet kan worden, maar hierdoor kan ik elke dag er even een kijkje in nemen.

Het is inmiddels al weer wat jaren verder, en met de bijgeleerde technieken jeuken mijn handen wel eens om de grot opnieuw onderhanden te nemen.... maar dat doe ik niet. Ik heb nog genoeg projectjes liggen, dus hier eerst mee aan de slag.

#fotosunday #spooky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten