woensdag 22 november 2017

Typisch Holland


Vandaag nog even de #fotosunday #typischhollands van zondag 19 november....., want dat project loopt natuurlijk ook gewoon door.

Ik kan hier genoeg bij verzinnen, dus een kleine collage gemaakt....


Maar uiteindelijk heb ik voor mijn Delfs Blauwe Kamertje gekozen!


Ik denk dat dit de eerste miniatuur was die in ons nieuwe huis een plekje kreeg. Deze werd vandaag precies 10 jaar geleden opgeleverd. We hadden besloten om onze 2 toiletruimtes in een thema te verwerken. Mijn dochter en ik kozen voor een Rozen toilet, en mijn man en zoon voor een Delfts Blauw toilet. Tot op de dag van vandaag zijn deze 2 thema's nog steeds in de 2 toiletten aanwezig, en de Delfts Blauwe begint inmiddels een beetje dicht te groeien van de beeldjes, vaasjes en borden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten