maandag 6 november 2017

Mijn vriendje

De #fotosunday van afgelopen zondag vroeg om een vriend te laten zien. Deze moet dan wel gerelateerd zijn aan onze miniatuurhobby.

Op de groep komen verschillende popjes langs, kerstmannen, klussers, van alles wat.
Ik heb het niet zo op popjes in mijn miniatuurwerkjes, dus kon zo snel niets verzinnen. Ja, ook ik heb natuurlijk wel de nodige popjes verwerkt, maar deze behoren tot het interieur en met geen van hen heb ik een speciale band (of heeft een speciale betekenis).

Mijn vriendinnetje is toch echt wel Xanna, als zij buiten niet op strooptocht is, dan is ze bij me in de hobbykamer of showroom te vinden. Eerst even alle nieuwe dingen af snuffelen en dan neerploffen op mijn werkstoel of in een doos. Gelukkig heb ik 2 stoelen staan, anders wordt het wel heel lastig, maar soms moet ik haar toch oppakken en ergens anders neerleggen.... Geen probleem, ze slaapt wel verder en als ze eten of naar buiten wil..... dan springt ze precies op de plek waar ik bezig ben om even te laten weten dat ze aandacht nodig heeft .....

#fotosunday #vriend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten