zaterdag 5 december 2015

Postpapier

Thea's Adventskalender 2015

Vandaag doen we een niet al te moeilijk workshopje, want ik verwacht dat er in veel Nederlandse gezinnen vandaag Sinterklaasfeest gevierd wordt en dan is de aandacht even bij familie en vrienden.
Ik schrijf er met opzet bij dat het in Nederland gevierd wordt, want ik zie op mijn blogstatistieken dat er in de afgelopen dagen veel buitenlandse gasten mijn site bezoeken. Heel fijn om dit weer te mogen zien, en iedereen van harte welkom!
Maar de Adventskalender gaat natuurlijk wel gewoon door, inmiddels al weer dag 5. Mocht je er vandaag niet aan toe komen, dan kun je het op een ander moment gemakkelijk inhalen.
Zoals de titel en foto al laat zien, maken we een pakketje postpapier.
Zoek een leuk postpapier printje en verklein deze. Neem een envelop, scan deze in, teken na op gekleurd papier en zet alles in elkaar, met een lintje om de envelopjes.
Ik heb naast 1 velletje postpapier ook 1 enveloppe klaargelegd op het bureautje, maar dit kun je natuurlijk zelf verder invullen hoe je het op het bureau neer wilt leggen.
Maak je er zelf een leuk pennetje of potlood bij?
De print is te bestellen via Minidoor - Workshops & Poppenhuisminiaturen.
Postpapier: 1 waarderingspunt 
________________________________________

Kerstplaid

Vandaag een vierkantje in wit en groen.

 © Thea's Adventskalender 2015 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten