zondag 27 december 2015

Deelname Jolinda Koek

Onderstaande inzending is van Jolinda Koek.

Jolinda heeft veel workshopjes samen met me opgelopen, en ook stiekem even met een workshopje meegedacht in het ontwerp. Tegelijkertijd wilde ze ook een eigen draai geven aan het tafereeltje en zij is meer bij het brocante gebleven, waar ik op een gegeven moment meer de Kerstsfeer ingedoken ben. Kijk bijvoorbeeld ook maar eens naar de leuke plaatjes op de tasjes en doosjes. Neemt niet weg dat dit tafereeltje zeker ook een Kerstsfeer uitstraalt....

Een potlood en papier in de brievenstandaard ontbreekt ook niet, aan alle details is gedacht.

Het witte plaid is ook leuk geworden. Naar wat ik kan zien heeft Jolinda mee gehaakt met het patroon wat ik op mijn blog vermeld heb, maar helemaal zeker weet ik dit niet. Ongetwijfeld zal Jolinda hieronder in de reactie vast wel even iets over kunnen melden.




Helaas heeft Jolinda op een paar momenten even wat puntjes moeten laten liggen
en is ze op een totaal van 49 punten gekomen.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb inderdaad jouw ontwerp van de plaid gevolgd, heb zo toch weer nieuwe grannys geleerd.

    Ik vond het weer leuk om mee te doen, hoop nu al dat je er volgend jaar weer een verzint voor ons! Dan doe ik weer mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je tafereeltje geworden, Jolinda! Heel rustig en gelijk sfeervol. Je had al gezegd dat je sommige dingen in een kleiner formaat had gemaakt en vooral bij het memorybord vind ik dat een goede keus. Vond hem zelf erg groot uitgevallen ;)

    Je plaid vind ik ook prachtig in een effen kleur. Ik wil de patroontjes van Thea zeker eens gaan proberen en dan is dat misschien wel een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen