dinsdag 8 december 2015

Kerstkussentje

Thea's Adventskalender 2015


Terwijl het volgende houten meubeltje bij mij nog ligt te drogen, ga ik vandaag even verder met de volgende workshop: een leuk naaiwerkje. Gezellig voor bij de thee.



Ik wil met jullie vandaag een leuk kerstkussentje gaan maken.

Zoek een leuke kerstprint. Verklein het printje tot een breedte van 2,5 cm.
Print het uit op stukje Photo Fabric, (stof voor door de printer)
Lijm of naai het printje op de voorkant van het Kerststofje.
Zet langs de lijn een picotbandje.
Leg de 2 lapjes van 4x4 met de goede kanten op elkaar en naai 3 kanten van het kussentje dicht.
Draai het kussentje, vul het met fiberfill.
Zet met een maassteekje ook de 4e kant van het kussentje vast.

1 waarderingspunt


Een van de komende dagen maak ik nog een kussen, als ook deze klaar is zal het pakketje met beide stofjes, en beide printjes ook via de webwinkel leverbaar zijn.

 ____________________________________

Kerstplaid

Een Granny bestaande uit 4 toeren:




Ik moet ook weer eens draadjes af gaan hechten. Tot morgen!
©Thea's Adventskalender 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten