zondag 27 december 2015

Deelname Kitty de Leeuw

De 2e inzending kwam vanmorgen al vroeg binnen.
 
Deze kijkkast is in een windlicht gemaakt en is afkomstig van Kitty de Leeuw.
 
Kitty heeft vorig jaar ook meegedaan en omdat ze echt een kei is in het werken met de Silhouette Cameo en inmiddels ook de Silhouette Curio ontdekt heeft, heeft ze de verschillende patronen uit mijn Adventskalender omgezet naar een bestand, zodat zij het van papier kon maken.
Enkele opdrachten voerde Kitty zelfs 2x uit, helaas levert dit geen extra punten op hoor!
 
Kitty, het geheel is weer erg mooi geworden, ook leuk om de pastelkleuren erin terug te brengen, hierdoor heb je niet direct op het eerste gezicht een Kersthoekje, maar oh zo leuk om naar te kijken.
En je plaid is een plaatje geworden .....
Ik las op één van je pagina's dat je dit zonder patroon gehaakt hebt. Mooi hoor!
 
Op de 2e en 3e foto zie je trouwens een popje uit één van de andere poppenhuizen van Kitty meekijken in dit Kerstkamertje. Niet geheel gepland denk ik zo, maar wel grappig om te zien....
 
De variatie van je Memorybord vind ik origineel bedacht.
Een leeg bord, met lint erbij en een hamertje (en zelfs losse spijkertjes ...).
Deze moet dus nog door de bewoner van het kijkkastje afgemaakt worden.
 



 Kitty heeft 56 punten behaald!

1 opmerking:

  1. ik vond het leuk om mee te doen en om net als vorig jaar de meubels en dingen om te zetten naar snijbestand voor de Silhouette Dat betekend een papieren stoel burootje kist kandelaars en alle doosjes en tasjes zijn van papier Net als de pantoffels
    Ik deed mee voor de lol een meegenomen iets is dat ik er glaswerk door gewonnen heb
    Volgend jaar doe ik zeker weer mee

    BeantwoordenVerwijderen