maandag 14 december 2015

Kerstboom

Thea's Adventskalender 2015


Ik heb altijd de afspraak met mezelf gehad om voor mijn verjaardag nog geen Kerstboom in de woonkamer te zetten, dus net als alle andere jaren wilde ik me tijdens dit project hier ook aan houden.
Nu mag het dus inmiddels wel, dus we gaan snel beginnen, want voor de kerstboom helemaal versierd is, zijn we al weer een paar dagen verder....

http://www.sillysisters.nl/pakketje-kerstboom-sil0012-p-1412.html
D.H.Z. pakketje
bij Silly Sisters
16,5 of 12,5 cm hoog
Er zijn verschillende soorten en maten, afhankelijk van de grootte van je tafereeltje moet je kijken welk formaat je nodig hebt. Ik heb voor een boom gekozen van 15 cm hoog!

En zoals de foto ook al laat zien, is dit dus ook de reden dat er eerst een kist gebouwd werd, zodat de kerstboom hier bovenop kan komen te staan.

Benodigdheden:
Bewerkt    -    Onbewerkt
Van deze boom is ook een workshoppakketje gemaakt door Silly Sisters, dus mocht je niet alle materialen op voorraad hebben, kun je het dennengroen, maar ook het hele Kerstboompje in de webwinkel van Silly Sisters bestellen. Helma en Linda weten dat de Kerstboom vandaag in mijn Adventskalender aan bod komt, dus ze zijn al speciaal bezig geweest om een aantal pakketjes op voorraad te leggen.


Waarderingspunten:
de aanwezigheid van een Kerstboom levert 1 punt op,
als je de boom ook levendig gemaakt hebt met extra groen krijg je 2 punten extra.
____________________________________________________

Kerstplaid


____________________________________________________
© Thea's Adventskalender 2015 - in overleg met Silly Sisters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten