zaterdag 1 november 2014

Nieuwe werkruimte

Wat een heerlijk weer vandaag zeg, de warmste 1 november allertijden hoorde ik op de radio zeggen.
Ik heb er van genoten, heerlijk voor op de oprit aan de knutsel geweest met mijn stofmakers, nl. de verschillende zagen (FET en figuurzaag).
Maar helaas 1 november wil ook zeggen dat het al vroeg donker wordt. Temperatuur nog lekker maar inmiddels te donker om buiten verder te gaan. Nu kan ik de bouw lamp neerzetten, maar ik heb er voor gekozen om mijn tuintafel de garage in te verhuizen. Wel zo knus en ook heel praktisch, voldoende licht, elektriciteit en alles bij de hand.



Nu wil je als nieuwsgierige lezer natuurlijk ook weten wat ik aan het maken was.
Ik heb houten mallen gemaakt voor de workshop van volgende week om samen met zus, vriendin en zus van vriendin een Frans Bed te kunnen gaan solderen!
Vanavond ga ik beginnen met de beschrijving van de workshop, een vertaling uit het Frans. Gaat helemaal goed komen.

5 opmerkingen:

  1. Ik ben reuze benieuwd hoe de workshop gaat lopen. Laat je het snel horen Thea?
    Veel plezier volgend weekend.
    groetjes, van Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik nog te schrijven dat ik jaloers ben op je nieuwe werkruimte. Heerlijk een ruimte waar je je geen zorgen hoeft te maken over stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk zo'n Frans bed, ben benieuwd!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat hoefde je vandaag niet te doen, alles buiten zetten! Maar zo ben je het stof wel gelijk kwijt.

    Ik heb al zin in het weekend, wil mijn bed graag afhebben.

    Krin, dank je wel voor alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handige werkruimte hoor! En wat een leuke vloer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen