zondag 2 oktober 2011

Zussenswap 2011

Net als vorig jaar hadden Helma en ik afgesproken een zussen-zomer-swap te maken. Helma kwam van de week vrij onverwachts op de verjaardag van mijn zoon, en gaf daarbij aan dat ze graag de zussenswap wilde ruilen. Ik schrok me een hoedje, want ik was nog lang niet klaar met haar swap. We zouden elkaar pas met de beurs in Arnhem weer zien, dus ik dacht nog een maandje de tijd te hebben.
 
Helma gaf echter aan dat ze niet alleen voor mij, maar ook voor haarzelf de swap had gemaakt en wilde deze graag op de Kladblogdag van 1 okt meenemen. Ja, wat moet je dan...
Ik had gelukkig nog wel wat gekochte spulletjes voor haar op voorraad liggen, dus afgesproken dat ik deze dan leuk zou inpakken.
 
Zo gezegd, zo gedaan. Woensdagmiddag lekker onder het genot van een kopje thee de cadeautjes samen uitgepakt. En wat heb ik een ongelofelijk mooi cadeau gekregen. Zelfs zo mooi dat ik op dit moment een toekomstige kamer in mijn Kostschool opnieuw in gedachten aan het omvormen ben, om dit mooie werkstuk een passende plek te geven.
 
 
Helma is tijdens haar vakantie naar het Loiredal in Frankrijk geweest
en heeft hier deze 2 kastelen bezocht.
Zie ook haar verslag over Chateau Chambord en Chateau de Cheverny !
 
  
 
Zie je Kuifje op de poster staan....
... en zelfs de wijn komt uit een van de kastelen vandaan!
 
 
 
Helma, heel erg bedankt voor dit mooie cadeau....
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten