donderdag 20 oktober 2011

Werken aan de zussenswap in de Herfstvakantie

Van de week hebben de kinderen herfstvakantie, voor mij een reden om ook maar nog een vak.dag en een aantal opgebouwde overuren in te plannen.
Het werk is op dit moment erg druk, mede door de vele bezuinigingen die binnen de GGZ op stapel staan. Mijn werk voor de ondernemingsraad is hierdoor wel wat meer geworden, maar geeft ook veel energie om mijn steentje hieraan bij te dragen....
 
Maar ook zeker heerlijk om deze week dus een klein beetje afstand te kunnen nemen en ook wat tijd in huis door te kunnen brengen.
Van de kinderen hoef ik het niet te hebben, die doen hun eigen ding.
Mijn zoon (17) werkt in de ochtend, gaat dan even iets gezelligs met een vriend doen en komt dan thuis waarna hij na een glas drinken naar zijn kamer vertrekt, voor de toetsvoorbereidingen van volgende week..... of heeft hij net met een vriend afgesproken samen via Xbox live een race te doen???
Mijn dochter (14) is gaan logeren, eerst bij een nicht, en nu nog een nachtje bij een vakantie vriendin. Ook leuk natuurlijk ...
 
Dit alles heeft tot resultaat dat ik ook de tijd voor mezelf heb... en eigenlijk liggen er heel veel klussen in huis op me te wachten, maar de hobby trekt enorm aan me en geeft ook veel rust...
 
 
Vandaar dat ik de zomerswap voor Helma verder uit ben gaan werken. Ik ben inmiddels van mijn oorspronkelijke plan afgestapt en ga nu voor iets heel anders. Leuk dat het wordt... maar ik kan dus helaas nog niets laten zien!!
 
Helma krijgt het volgende week zondag als we de beurs in Arnhem gaan bezoeken. Hierna komt het ook op mijn weblog....
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten