donderdag 20 oktober 2011

Meubeltjes Kostschool met korting kunnen kopen

Vorig jaar met mijn verjaardag kreeg ik het Huis ter Veen. Omdat er moeilijk aan trapspijltjes te komen was, duurde het even voor alles compleet was. En hierna begint het denken. Ik heb inmiddels al avonden met een stoel voor het huis gezeten, zitten piekeren hoe alles ingericht zou moeten worden. Ook moet je dingen uitvogelen m.b.t. de verlichting. Zo'n groot project blijkt toch ook wel een grotere voorbereiding te vragen dan een klein projectje. Het heeft inmiddels een schriftje opgeleverd met verschillende ideeén en indelingen.
Inmiddels ben ik ook zo ver dat de verf voor de buitenzijde van het huis gekozen is en staat te wachten in de garage. Maar eerst moet er intern even nog wat met kasten geschoven worden voor ik echt kan gaan verven....
 
In de loop van de afgelopen maanden al her en der op beurzen rond geneusd en meubeltjes  en assecoires uitgezocht. Afgelopen weekend liep ik wat op intranet te surfen en dan kom je toch wel sites tegen die langzaam van hun voorraad Euro Mini's afwillen en dit tegen leuke prijzen gaan aanbieden. Dus mijn portemonnee nog maar weer eens open gegooid en lekker veel besteld. Altijd leuk!
 
Mijn handen jeukten toen de pakketjes van de week binnen stroomden... En dit keer kon ik het niet nalaten om alles uit te pakken, ook het merendeel aan meubeltjes welke ik al eerder verzameld had. Alles een plekje gegeven, het schriftje er weer bij gepakt en aantekeningen gemaakt, en natuurlijk zoals altijd weer een andere indeling gemaakt...
 
Ook voor de eerste keer een aantal foto's gemaakt van de kale kamers met meubeltjes erin. Wil jullie hier graag van mee laten genieten:
 
 
 
 
 
 
 
  
 
        
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten