zondag 9 oktober 2011

Beurs Rijswijk - okt 2011

Vandaag ben ik naar de beurs in Rijswijk geweest.
Gewoon lekker op het fietsje. Heerlijk, hierdoor is zo'n dag al veel minder vermoeiend!
 
Ik had afgesproken met mijn vriendin Jolinda, welke vanuit Vlissingen met haar man Hugo en zoon Lucas voor de 2e keer de beurs ook kwamen bezoeken.
Een gezellig weerzien na de vakantie. Kort bijgekletst, want we wilden toch zoveel mogelijk van de beurs zien. Ik kon het weer niet laten om lekker veel geld uit te geven aan leuke koopjes.
 
Verrassingspakketjes i.v.m. opruimingsactiviteiten bij verschillende standhouders maakte dat je voor minder geld leuke dingen kon kopen. Stukjes gebruikt leer, leuke behangetjes en verder nog mooie lapjes, kantjes en lintjes kunnen vinden. Ook nog twee oude DHN's (nr 2 en 4) kunnen kopen, dit waren speciale thema uitgaven.  Ook heb ik gelukkig nog flowersoft kunnen kopen bij In de maneschijn voor de WS van 17 oktober van het Poppenhuisforum.
En natuurlijk nog met een aantal bekende standhouders staan kletsen.
 
Eenmaal thuis kwam ik erachter dat ik vergeten ben om bloemenband mee te nemen voor de workshop van as. woensdag van de OLMC. Dus dit wordt improviseren....
 
Jolinda en Hugo gingen nog even mee naar huis voor een bakje koffie en nadat ze weer richting Vlissingen vertrokken ben ik de spulletjes gaan uitpakken. Hieronder een fotocollage van al het moois wat ik gekocht heb.
 
  
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten