maandag 12 september 2011

Beurs Vaassen - sept 2011

Gisteren had ik voor de 2e keer een kraam gehuurd en wel op de beurs in Vaassen.
Samen met mijn dochter Daphne bouwden we onze kraam op en waren net op tijd klaar toen de eerste gasten al binnenliepen.  Het was een leuke en gezellige dag, waar ik gelukkig ook nog wat spulletjes heb kunnen verkopen. Veel succes met het verwerken van de spulletjes.
 
Beurs Vaassen - 11 sept 2011
 
De voorbereiding op de beurs was natuurlijk een stuk hectischer dan de kraam doet vermoeden.
 De laatste dagen voor de beurs nog even alle workshop pakketjes doorgenomen en waar nodig nog aangevuld. Ook nog twee nieuwe workshopjes gemaakt en een voorbeeld-workshop in elkaar gezet, maar hier later meer over...
 
Naast het zelf workshopjes maken is het natuurlijk ook altijd leuk om ook miniaturen voor de verkoop te maken, vandaar dat ik zelf ook nog wat aan het knutselen ben geweest.
 
  
 
Deze miniaturen gaan ook mijn webwinkel Minidoor in,
mocht je interesse hebben, dan kun je reageren.
 
De komende beurzen in o.a. Rijswijk en Arnhem, zal ik als gezellige beursbezoeker aanwezig zijn, ook wel weer eens lekker om overal rustig rond te kunnen neuzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten