zondag 8 november 2020

Kerstplaid haken

 

Een foto uit de oude doos...


Naast de Adventskalender van 2015 maakten we ook met elkaar deze leuke gehaakte Kersplaid. Sommige deelnemers deden niet mee met de Adventskalender, maar maakten alleen het Kerstplaid. Anderen deden het tegelijkertijd. Elke dag moest je een granny maken met een andere vormgeving en kleurstelling.

Er is nog wel vraag geweest om hier een patroonbeschrijving van te geven, maar in de loop van de tijd, o.a. door een gecrashte computer een paar jaar terug, heb ik niet alle granny's meer op patroon voorradig.

Maar wat niet is kan nog komen..... 

Houdt mijn blog in FB pagina maar in de gaten!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Thea, ik herinner me die plaid nog. Het was de eerste keer dat ik meedeed met de Adventskalender en ik wilde ook de plaid maken.
    Anyway, ik heb destijds alles opgeslagen en heb dus alle patroontjes nog, mocht je geïnteresseerd zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top Arlette,
    Ik ga binnenkort gauw kijken welke dagen ik kwijtgeraakt ben....
    Je hoort van me!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gaaf en leuk. Vind het een leuk patroontje,dus houd ik mij aanbevolen

    BeantwoordenVerwijderen