donderdag 26 november 2020

Kerst-swap 2020


Beste Miniatuur-vriendinnen,

Wat zou het leuk zijn om in deze Corona-tijd elkaar te verrassen met een leuk Kerstcadeautje. Daarom wil ik jullie uitnodigen om mee te doen met mijn Kerst-swap. 

Je geeft je op via de mail. Doe dit uiterlijk zaterdag 28 nov. a.s.

Ik wil graag je naam, adres en mailadres van je ontvangen.

Op zondag 29 nov. krijg je dan van mij een mail met daarin 2 namen van de vriendinnen voor wie je iets gaat maken/ kopen. Het gaat om een kleinigheidje, dus we spreken af dat het een waarde van rond de € 4,00 is, wat je voor de andereen gaat maken/kopen. 

Vervolgens ga je aan de slag en je stuurt op 15 december je cadeautjes met de post mee (verzending binnen Nederland). Je ontvangt zelf ook 2 cadeautjes terug en als je deze gekregen hebt, zou ik het leuk vinden als jullie hier ook een foto van naar mij sturen, dan kan ik deze hier op mijn blog, maar ook op mijn FB pagina kunnen plaatsen. 

Mochten er verschillende Belgische vriendinnen willen reageren op de Kerstswap, doe dit vooral, want dan probeer ik jullie binnen België aan elkaar te koppelen.

Ik heb er zin in! Jullie ook?

©Thea

3 opmerkingen:

  1. Ik wil wel mee doen. Gegevens heb je van mij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Anita,
    Ik voeg je toe...
    Zondag krijg je een mail!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag zijn de swap partners verdeeld. Inschrijven is niet meer mogelijk!
    Volgend jaar een nieuwe kans!

    BeantwoordenVerwijderen