maandag 9 november 2020

Adventskalender 2020 (preview)


Hallo, mag ik mij even voorstellen?

Ik ben Noëlle, de Kerstelf van 2020 ...



Ik heb dit jaar als taak gekregen om de grote Kerstboom in de Kerstfabriek van Santa te versieren. Santa kiest ieder jaar 1 elf uit die deze taak op zich mag nemen. En dit jaar heeft hij mij gekozen. 

Ik ben zo blij! Het is een hele eer om deze taak te mogen vervullen. 

Santa heeft beloofd dat ik zijn nieuwe werkkamer voor deze klus mag gebruiken. Ik kan hier lekker rustig werken. Ik houd enorm van knutselen, zowel met papier als met hout, maar ook vind ik handwerken heel leuk en ik wil voor de versieringen van de Kerstboom allerlei technieken en materialen gaan gebruiken. 

Ik vroeg aan Santa of er ook een kleine Kerstboom in de kamer gezet kon worden, en Santa vond dit goed. Nu kan ik alle versieringen voor de boom eerst even passen. Ook ga ik heel veel dozen maken, zodat alle versieringen straks netjes opgeruimd kunnen worden voor ze naar de Kerstfabriek vervoerd gaan worden. 

Ik hoop dat ik alles op tijd af kan krijgen. 

Misschien vind je het wel leuk om mee te helpen?

*****

    Wil je weten hoe dit project verder vorm gegeven wordt, en word je mogelijk al uitgedaagd om mee te doen. Houdt dan mijn blog en FB pagina goed in de gaten. 

Wil je je alvast voor deelname aanmelden dan is dit mogelijk via mijn project winkel. Net als voorgaande jaren kun je online mee doen of een boekje bestellen. Ook worden er 20 materiaalpakketten gemaakt. De prijs voor deelname en materiaalpakketten worden later bekend gemaakt omdat nog niet alle materialen binnen zijn.  

VOOR-INSCHRIJVING

*****

Ik heb er weer zin in!

Groetjes, 

Thea 

6 opmerkingen:

  1. Ik doe dit jaar graag mee, lijkt mij ontzettend leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Marianne dat je mee gaat doen.
    Ik zet je op de mailinglijst. Als er meer informatie is krijg je bericht van me!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ankie en Mieke,
    leuk dat jullie mee doen.
    Binnen kort verschijnt er een nieuw blog en daar moet je dan je op aan gaan melden.
    Dit kan nu ook al door een voor inschrijving in de projectwinkel te doen (link staat hierboven). Ook kun je me even een persoonlijke mail sturen:
    theavhas@gmail.com
    Ik heb dan je mailadres en kan je per mail dan uitnodigen voor een inschrijving.
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen