donderdag 2 juli 2020

Nieuw: Boekje met workshopbeschrijvingen


Gelukkig!

Nadat de drukker het boekje in herdruk heeft genomen, omdat het net als vorig jaar zoek geraakt was in de post, is hier dan mijn nieuwe boekje met workshopbeschrijvingen.



In het boekje staan 8 week opdrachten uitgewerkt, welke gedurende de komende zomer elke week gemaakt kunnen worden door de 23 deelnemers, die zich hebben ingeschreven voor dit project.

Met elkaar gaan we een kijkkastje maken met als thema 

de Kaasboerderij in de boerderij

Ik wens alle deelnemers heel veel plezier met dit project! 

_______________________________

Inmiddels is dit mijn 8e boekje met workshopbeschrijvingen.

Naast de Zomerprojecten, welke gestart zijn in 2018, 
heb ik ook sinds 2014 elke Adventsperiode een Adventskalender gemaakt. 
Tijdens de Adventskalenders worden zelfs 24 verschillende workshopbeschrijvingen gegeven.

Van de allereerste Adventskalender in 2014 is geen boekje verschenen.
Vanwege het succes dat eerste jaar kreeg ik in 2015 meer aanmeldingen, 
dus ontstond het idee om vooraf een boekje te schrijven. 

De eerste 3 jaar heb ik met de Adventskalenders gewerkt met een losbladig systeem, 
maar vanaf 2018 is zowel het Zomerproject, als de Adventskalender 
in een gedrukte versie uitgekomen. 

De meeste boekjes zijn nog verkrijgbaar in mijn webwinkel. 


_______________________________

Meer informatie over het Zomerproject 2020
vind je in mijn Projectwinkel


Meer informatie over de verschillende 
Adventskalenders en Zomerprojecten
vind u hier:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten