zondag 24 november 2019

PPH weekend 2019 (3)

Vanmorgen hebben we alle 4 uitgeslapen.
We hebben gisteravond de workshop hocker nog gemaakt en daarna zijn we gezellig op de bank neergestreken en nog tot in de kleine uurtjes bijgekletst.

Vanmorgen zijn we begonnen met onze eigen werkjes. Helma ging met haar kerstman verder, Irna was afwisselend aan het breien en borduren en Jolinda begon aan de verlichting van haar Franse huis.
Ik heb mijn Beatrix Potter kastje weer wat herstelt nadat deze thuis samen met de poes van de trap gevallen was. De scharnier van de voorgevel zal ik moeten vervangen.
Ook heb ik de vloerlatten gezaagd en behang uitgezocht. Hiervan had ik er jammer genoeg maar 1 van bij me dus ik zal dit thuis nog in orde maken. Hierna heb ik 2 hoekkasten gemaakt om de spulletjes in de winkel op te zetten. Ook maakte ik nog wat doosjes en cadeautjes. Allemaal voor in het Beatrix Potter winkeltje.


Rond 5 uur hebben we een eetpauze ingelast. Wat heerlijk dat je dan gewoon alle knutselspullen kunt laten liggen he!


We hebben lekker gegeten in 't nabijgelegen pannenkoekenhuis. Erg gezellig.


En weer terug in het huisje hebben we de haard opgestookt, muziekje aangezet en nog een paar uurtjes verder geknutseld.


De avonden reserveer ik voor het maken van de materiaalpakketjes. Deze waren helaas nog niet allemaal af omdat ik me van de week in mn vinger gesneden had en laat ik dit nu vanavond weer doen..... maar ondanks dat zijn nu bijna alle pakketjes ingepakt en genummerd dus ik kan maandag gelijk verder met het vullen van de dozen.

Ik zie dat het inmiddels ook al weer laat geworden is, dus ik ga ook m'n bed opzoeken. Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten