vrijdag 1 november 2019

Party Time


Een collega vierde gisteren met ons team en oud collega's 
dat ze 25 jaar geleden in dienst is getreden bij het bedrijf. 
Terugkijkend op mijn eigen feestje in 2017 was het zeker leuk 
om ook zo'n feestje van een collega mee te mogen maken.

Diverse items uit haar werkcarriere werden in de spotlight gezet 
en zo ook de Partybus waarmee we massaal met elkaar van Den Helder 
tot aan Ossendrecht naar de Van Nelle Fabriek in Rotterdam 
werden vervoerd voor een bedrijfsfeest.
Bij een bedrijf met meer dan 8000 medewerkers 
kun je dit wel een FEEST noemen....

Daarom werd de vraag aan mij gesteld of ik een miniatuurbus kon fixen.  
Collega's weten dat ik me creatief bezig houdt met kleine dingetjes.
Een Miniaturist gaat dan natuurlijk een beetje verder 
en personaliseert zo'n miniatuur.... 
Dit is het resultaat geworden.


en .... het feestje was ook zeer geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten