vrijdag 13 september 2019

De Give Aways tijdens het Zomerproject 2019


De inzendingen voor de a.s. prijsuitreiking zijn binnen.

Terwijl ik mij deze vrijdagmiddag ga bezig houden met het verwerken 
van de inzendingen en een 1e puntentelling, kunnen jullie hier op mijn blog kijken 
naar mijn bewerkte versie van het Zomerproject en de verschillende Give Aways die in het project verwerkt zijn.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Door tijdens het project Give Aways weg te geven konden de deelnemers hun kijkkastjes meer vullen met plantjes en andere accessoires, waardoor het project wat meer ging 'leven'. Welke Give Aways er allemaal gepasseer zijn wordt hieronder nu getoond, ook worden de foto's van de Give Aways in de tijdlijn teruggeplaatst op mijn blog om een mooi naslagwerk van het Zomerproject 2019 te kunnen hebben.

Krans op deur - 2 pt

Metalen tekstborden bij wastafel - 2 pt
(voor elk bord 1 pt)

Rekje met droogbloemen - 3 pt
(1 pt voor het rekje / 2 pt voor de hangende droogbloemen)

Laarzen (2 pt)

Waterkan (1 pt)

Zonnebloemen (2 pt)

Grote plant in pot (2 pt)

Tuinharkje en schopje (2 pt)

Gevlochten mandje (2 pt)

Bollen - en Zadenzakjes (2 pt)

1 of 2 groene planten in pot - 1 of 2 pt

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
In de verloting werden de volgende miniaturen verloot:


3 roosjes (5 setjes)                                        metalen vlinder (3x)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
In de vrije opdracht was het de bedoeling om een eigen Windlicht te maken.
Dit is mijn Windlicht(je) geworden....

2 pt

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heb je één van de Give Aways gemist en wil je dezetoch ook nog toevoegen aan je project, dan kun je deze nog tot 30 sept a.s.
via mijn Projectwinkel aanschaffen.




I.v.m. de voorbereiding voor de a.s. beurzen in Rijswijk en Arnhem is het mogelijk dat je even op verzending moet wachten!
Na 30 september gaan een aantal workshops van het Zomerproject 2019 de webwinkel van Minidoor in. De overige materialen worden weer opgeborgen in de kasten en ga ik beginnen met de voorbereidingenvan de Thea's Adventskalender 2019.


©Thea

4 opmerkingen:

  1. Ohhh zie nu dat ik 2 give aways vergeten ben te plaatsen in mijn project ( en ook welke ik gemist heb) Ik dacht al dat ik iets miste in mijn project, maar wist niet wat. Thea het was een erg leuk project en ik ben heel benieuwd naar alle inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super en wat een onwijs leuke en face inzendingen. Moeilijk kiezen hoor, maar erg leuk gedaan. Petje af

    BeantwoordenVerwijderen